Kép a képben, avagy ez a napom fénypontja.


Tegnap este végül is megnyílt a kiállítás a Budapesti várnegyedben, a Nemzeti Táncszínház kis folyosóján, a Kerengő Galériában. Völner Eszter énekével és Stummer Márton gitár játékával vette kezdetét az aktus, majd Eifert János vezette végig a vendégeket, és képről képre osztotta meg gondolatait a fotókról, így nyitva meg a kiállítást.



Ez a csoportos tárlat megtekinthető a Kerengő Galériában szeptember 30-ig
Kerengő Galériába (Nemzeti Táncszínház, 1014 Budapest I, . Színház utca 1-3.)



fotó: Kelko Niki (FotoWorkshop.hu)

fotó: Horváth Ádám

fotó: Horváth Ádám

fotó: Horváth Ádám

Eifert János fotóművész a tárlatott rendez és vezet.


Ezek az első képek a blogon, amit nem én készítettem (de az én fotóm van rajta, kép a képben). Sajnos az előkészületekben nem vehettem részt, a megnyitóra pedig nem vittem fényképezőgépet. Ez van, a suszternek lyukas a cipője. Ezúton köszönet mindenkinek akik segítettek abban, hogy felkerüljenek a képek a falra. Köműves Katának a szállítást, Kiss Mariannak hogy összehozott Katával, és Kelko Nikinek a szervezést. Csak azt tudom mondani amit Kevin Spacey mondott az Oscar díj átadásakor az Amerikai szépség c. filmre utalva.

"Ez a napom fénypontja."
/Kevin Spacey/

Megjegyzések